Článek
Video zachycuje dvě různé lodě. V první sedí čtyřčlenná rodina a dává si oběd, přičemž rodiče popíjejí alkohol a smějí se okolo proplouvajícímu „elegánovi“, který by z fleku mohl hrát hlavní roli v pokračování filmu Big Lebowski.
Smích je přejde o chvíli později, kdy se snaží s lodí zakotvit v přístavu. Pod vlivem alkoholu toho totiž vůbec nejsou schopni a s ovládáním plavidla mají problémy.
To však není případ hlavního hrdiny reklamy, který loď ukotví s minimální námahou a navíc tak frajersky, jak to jen šlo. Provedl to přesně dle motta klipu, které zní: „Kotvení lodi je druh umění, který se nejlépe provádí za střízliva“.
Za videem stojí norská nezisková organizace AV-OG-TIL, která se pomocí různých kampaní snaží upozorňovat na situace, v nichž by mohlo požití alkoholu uškodit.