Článek
Muži pilotovali každý malou Cessnu 182 do výšky zhruba čtyř kilometrů. Poté uvedli svá letadla do řízeného střemhlavého letu a vyskočili. Cílem bylo, aby se následně dostali do stroje toho druhého. To se však povedlo jen Aikinsovi. Farrington se do letounu nedostal, on i stroj se ale úspěšně snesl k zemi na padáku, i když letadlo bylo poškozeno.
„Myslím, že jsme ukázali, že to je možné. Chci říct, že tady posouváme hranice. Je skvělé, že jsem vyskočil z jednoho letadla, dostal jsem se do druhého, přistáli jsme. Já jsem přistál bezpečně, Andy bezpečně přistál s padákem. Letadlo také přistálo s padákem, všechny naše bezpečnostní postupy fungovaly,“ pochvaloval si Aikins.
V 95 letech se postavil na křídlo letadla a vznesl se do vzduchu
Přesto, že se kousek podařil jen napůl, všichni jsou spokojeni, že se nikomu nic nestalo. „Všechna čísla souhlasila, vše mělo proběhnout správně. Z nějakého důvodu to tak však nebylo. Nakonec jsme ale oba v pořádku, všichni jsou v pořádku a zdraví, a to je asi to nejdůležitější,“ dodal Farrington.
Letadla byla vybavena na míru udělaným systémem vzduchových brzd, který je měl udržet v řízeném střemhlavém letu v rychlosti 225 kilometrů za hodinu. Celá akce od výskoku pilotů ze strojů měla trvat minutu.