Hlavní obsah

Novomanželé žádají kompenzaci za zpackaný svatební den

Novinky, Markéta Klánská
Dover

Nejedni snoubenci touží po krásné svatbě, která by je důstojným způsobem uvedla do manželství. Také Peter a Michelle Rogersovi z Velké Británie plánovali, že bude jejich velký den výjimečný. Místo toho je ale čekala hotová katastrofa, pořadatelé jejich svatby totiž dělali jednu botu za druhou. Novomanželé nyní požadují náhradu.

Foto: Profimedia.cz

Britští novomanželé se dožadují náhrady za zničenou svatbu. Ilustrační foto

Článek

Obřad se měl konat 7. ledna ve 14:45. Ještě čtvrt hodiny předtím však organizátoři ženicha z obřadní síně vyhnali s tím, že zatím není všechno připraveno. Půl hodiny nato se snoubenci dozvěděli, že jejich matrikářka venčí psa, takže se musí čekat.

Když se po dvou hodinách úřednice konečně ukázala, přinesla špatné sliby, pustila špatnou hudbu a dokonce oslovila nevěstu jiným jménem. Tím to ale neskončilo. V době, kdy obřad skončil, už byla venku tma, takže oficiální fotograf ani nemohl pořídit snímky. Zničení novomanželé tak navíc zůstali bez fotografií, nad kterými by mohli vzpomínat.

Katastrofa za 136 tisíc

„Když mi oznámili, že matrikářka venčí psa, nemohl jsem uvěřit vlastním uším. Michelle to kompletně zničilo její velký den. Většinu času, kdy už měla procházet uličkou ke mně, totiž strávila čekáním před hospodou nebo v temném koutku před obřadní síní,“ uvedl pro deník The Daily Mail 41letý Rogers.

Takové zacházení snoubenci rozhodně nečekali, když kulturnímu centru Dover Discovery Center, které spravuje rada hrabství Kent, za svatební balíček platili 4 500 liber (136 000 korun).

Rada poslala omluvný dopis

„V ceně, kterou jsme zaplatili, sice byly zahrnuty i svatební šaty a oblečení pro družičky a družby, v den D ale nic nefungovalo a naše svatba dopadla tragicky. Následoval jeden problém za druhým. Úplně nejvíc mě ale znepokojuje, že nám za ty peníze úřad ani nepodal jasné vysvětlení, proč to byla taková katastrofa,“ dodal Rogers s tím, že se nyní s manželkou dožadují adekvátní náhrady.

„Komunikace selhala a naši zaměstnanci nebyli schopni dorazit včas, aby snoubence ve smluvený čas oddali. Moc nás mrzí, že jsme Rogersovým způsobili takové trápení. Napsali jsme jim dopis s upřímnou omluvou,“ uvedl mluvčí rady hrabství.

Výběr článků

Načítám