Hlavní obsah

Nová reklama na pivo se psem v hlavní roli opět útočí na city

Novinky, vps

Možná si pamatujete na reklamu o přátelství štěněte a koně, kterou letos uvedl Budweiser při příležitosti Superbowlu. Byl to doják a jak už to tak bývá, sklidil obrovský úspěch. A když se něco podaří, tak proč to nezopakovat, řekli se zřejmě šéfové pivní společnosti. V její nové reklamě tak na city diváků opět útočí labrador, tentokrát už ale dospělý.

BEZ KOMENTÁŘE: V další reklamě Budweiseru o přátelství opět hraje labrador

Článek

Reklama začíná momentem, kdy si muž donese domů štěně. Pes během reklamy vyroste a je jasné, že mezi ústřední dvojicí vzniklo dokonalé přátelství.

Jednoho večera ale majitel psa vyrazí s přáteli za zábavou a dlouho se nevrací. Vše nasvědčuje tomu, že sedl po pár pivech za volant a vymstilo se mu to. Pes tak smutně čeká a tuší to nejhorší.

Reklama na Budweiser

Ráno se ale přece jen dočká, když jeho pán konečně dorazí domů s omluvou, že raději neřídil a přespal u kamaráda.

Spot se snaží v rámci kampaně Budweiseru nabádat, aby si lidé předem rozmysleli, jak se večer nebo v noci dostanou po pár pivech domů a nesedali opilí za volant.

Výběr článků

Načítám