Článek
Ačkoli se zdá, že chlapce okolní svět nezajímá a hraje si jen se svým přístrojem, ve skutečnosti celou dobu natáčí svou rodinu. O Vánocích, když se všichni sejdou, pak video pustí a všechny tím zaskočí. Někteří členové rodiny dokonce pláčou dojetím.
Jak ale podotkl server Business Insider, v reklamě s názvem Misunderstood (Nepochopený) hoch celou dobu drží telefon na výšku, kdežto video, které pustil na televizi, je natočené na šířku.
Ve skutečnosti by tak záběry neměly vyplňovat celou obrazovku, ale byly by úzké a ohraničené dvěma černými obdélníky. Správnou podobu reklamy ukazuje parodické video, ve kterém jsou chlapcem natočené sekvence oříznuty.
I přes tuto chybu se však reklama divákům líbí. Někteří odborníci podotkli, že je velmi úspěšná, a to i přesto, že se ani slůvkem nezmiňuje o specifikacích fotoaparátu, který propaguje.