Článek
Reklama ukazuje nakupující ženu, která na sobě má nosič s malým dítětem. Žena přidává věci do košíku a volá přitom na někoho jménem Liam. Očekává se, že hledaným je další dítě, které se jí ve chvilce nepozornosti ztratilo. Z Liama se ale nakonec vyklube dospělý muž prohlížející si zboží v sekci s nářadím.
Mnoho diváků si okamžitě po odvysílání stěžovalo, že reklama posiluje vnímání, podle kterého jsou muži nezodpovědní a pouze ženy jsou schopny zastat domácí povinnosti. Účet společnosti na sociální síti Facebook zaplavily tisíce komentářů. Kromě těch kritických se ale objevil i velký počet pochvalných. Část diváků pak vyjádřila podiv nad tím, jak si na tuto reklamu může někdo stěžovat.
„Rozhodně jsme nechtěli nikoho urazit. Musíte se na to dívat s odstupem. Chtěli jsme jenom ukázat každodenní situace, které můžou nastat v našich obchodech. Pokud si ale někdo myslí, že podporujeme nerovnost mezi pohlavími, tak se omlouváme,“ řekl Magnus Nelin, tiskový mluvčí Coopu.