Hlavní obsah

Nespokojený zákazník vzal do svých rukou spravedlnost. Kladivem zdevastoval prodejnu

Bezpochyby jinak si představoval vyřízení reklamace zákazník v brazilském městě Montes Claros, který nebyl spokojen s opravou svého telefonu. Vzal spravedlnost do svých rukou a s ní i kladivo, kterým prodejnu mobilů zdevastoval.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Rozzuřený klient si neuvědomoval, že jeho řádění zaznamenává bezpečnostní kamera. Na záběrech z červnového incidentu je vidět, jak za pultem postává zaměstnanec a s ním jeho šestiletá dcera.

Zákazník se předtím podle serveru Estado de Minas dožadoval vrácení 170 realů (731 Kč), což ale obsluha odmítla. Po chvíli se proto vrátil s kladivem a ničil vše, co mu přišlo pod ruce - počítač, telefony, tiskárnu i vitríny.

Po dokonání díla zkázy agresivní muž obchod opustil. Naštěstí nikoho nezranil, jen dívenku jeho běsnění vyděsilo k pláči.

Majitel způsobenou škodu zatím nevyčíslil. „Nevím, jak začnu znovu. Už jsem zavolal sklenáři, aby sestavil rozpočet,“ řekl podle listu G1 vlastník prodejny, který vše oznámil policii.

Dopadení agresivního muže by nemělo být těžké vzhledem k tomu, že je na záběrech bezpečnostní kamery vcelku rozpoznatelný. Kromě toho v návalu vzteku udělal i další chybu - zapomněl v prodejně svůj mobil, s jehož opravou byl nespokojený.

Řidič rozbil kladivem čelní sklo traktoru, který jej zahnal do příkopu. Dostal podmínku

Krimi

Výběr článků

Načítám