Hlavní obsah

Nenechte se očkovat, hlásala reklama pohřební služby. Význam se brzy vyjasnil

Černá dodávka, která patří pohřební službě Wilmore, a na ní nápis, jenž odrazuje lidi od očkování. Na první pohled hodně cynická reklama, jejíž význam je ve skutečnosti přesně opačný. Za činem stojí americká reklamní agentura, která naopak vyzývá obyvatele, aby se očkovat nechali.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Dodávka byla spatřena na několika místech ve čtvrtek v Severní Karolíně. Toho dne se ve městě Charlotte konal zápas v americkém fotbalu a bylo tak velmi pravděpodobné, že si někdo z mnoha kolemjdoucích cynické reklamy povšimne. Za několik hodin už fotografie dodávky kolovaly internetem.

K činu se přiznala reklamní agentura BooneOakley, která svůj záměr vysvětlila. „Pronajali jsme si dodávku a vytvořili reklamu na neexistující pohřební ústav. Význam je ve skutečnosti přesně opačný, chceme lidi podpořit k očkování. Víme totiž, že v nemocnicích na covid-19 umírají především neočkovaní,” uvedl pro stanici WBTV majitel agentury David Oakley.

Brazilec se během deseti týdnů naočkoval pěti dávkami vakcín proti covidu

Koktejl

Na internetové stránce, která je na dodávce uvedena, se lidé setkají s výzvou, aby se nechali očkovat. „Nechte se očkovat, jinak se brzy uvidíme,” stojí doslova ve výzvě.

Podobný typ reklamy použila v minulosti třeba pohřební služba Wilbert Burial Vaults, která měla u dálnice slogan s nápisem: „Jeďte opatrně, my počkáme.”

Výběr článků

Načítám