Článek
Vůz japonské výroby je na hašení dobře vybaven: místo zadních sedadel má velkou nádrž s hasicí pěnou, hasicí hadici a ovládání umístěné v zavazadlovém prostoru, ruční hasicí přístroje pro případ dohašování menších požárů a potřebné vybavení pro poskytnutí první pomoci.
Pamatováno je také na bezpečnost posádky: vůz je vybaven vnitřním ochranným rámem, závodními karbonovými sedačkami, má zesílený podvozek a nezbytností jsou také výkonnější brzdy. Představitel závodního okruhu Klaus Hardt řekl, že bylo nutné pořídit vůz, který by stačil autům závodícím na okruhu.
"Na okruh přijíždí spousta automobilových nadšenců a je takřka nevyhnutelné, že se občas něco stane. Naším cílem ale je dostat se k nehodám bez ztráty jediné vteřiny," podotkl Klaus Hardt.
Hasič jezdící v superautě
Jeden z řidičů k tomu dodal: "Řidič tohoto hasicího auta má zaměstnání, o jakém sní každý kluk: je hasičem, který jezdí v superautě."
Hardt ale podle serveru Ananova trvá na tom, že jde hlavně o bezpečnost: "Teď se na jakékoliv místo na okruhu dostaneme za tři a půl minuty. Naši návštěvníci si tak mohou být jistí, že u nich budeme za chvilku, ať už se stane cokoliv."