Hlavní obsah

Nahota v reklamách ustoupí náznakům sexu

Novinky, Famous
ADELAIDE

Nahá těla už z křesla nadzvednou málokterého konzumenta televizních programů. V reklamě je nahoty stejně požehnaně jako ve filmech. Mediální odborníci teď tvrdí, že propagace výrobků se bude v budoucnu ještě více řídit heslem - sex prodává. Spoty budou stále častěji lákat ke koupi různých výrobků a služeb pomocí erotického jiskření.

Článek

Podle doktorky Claire Shermanové z University of Adelaide nahota šokovala především v osmdesátých a devadesátých letech. Dnes už musí přijít na přetřes sex, aby reklama skutečně zaujala. Jenže podle australské odbornice netáhne tolik přímočaré zobrazení, ale naopak náznaky. Ty  během spotu jasně ukazují na to, že by sex mohl proběhnout.

"Lidé začali být postupem času necitliví vůči nahotě, protože reklamy jí nabízely příliš a lidi už přestala pobuřovat," uvedla Hermanová.

V roce 200 byla zakázána reklama na boty Windsor Smith. Krásná žena ve spodním prádle a saku si na ní užívala orální sex, který jí poskytoval zcela oblečený muž s propagovanými botami. Podle Shermanové takto otevřeně zobrazený sexuální akt byl společensky nepřijatelný.

Reklamní sdělení, naznačující že výrobek může přispět k zvýšení sexuální úspěšnosti jedince, funguje spíše u mužské populace. Ženy naopak reagují lépe na reklamu, která tvrdí, že budou s výrobkem, ve výrobku či při používání výrobku přitažlivější a více sexy.

Související témata:

Související články

Ruska nabízí své tělo jako billboard

Pětadvacetiletá Ruska nabízí své tělo jako chodící billboard. V inzerátu zveřejněném na internetu se cení na pětadvacet korun za centimetr čtvereční. Žena,...

Výběr článků

Načítám