Hlavní obsah

Na webu můžete vymyslet Grossovi heslo na billboard

PRAHA/OSTRAVA

Premiér Stanislav Gross chce být lidovým předsedou vlády. Hodlá tím naplnit heslo významného sociálního demokrata z první republiky Václava J. Klofáče, který hlásal: "Dolů z koňů a mezi lid." Gross s blížícími se krajskými a senátními volbami vyráží mezi lid prozatím jen na billboardech, na kterých s chlapeckým úsměvem hlásá: Myslím to upřímně nebo Jsem sociální demokrat.

Foto: Martina Váňová
Článek

S upřímností sobě vlastní se však projevila lidová tvořivost. Na billboardech, které mají před očima obyvatelé Ostravy, se objevily vulgární nápisy. Mnohem kultivovanějším způsobem, jak se vypořádat s Grossovou imagovou kampaní, nabízí internetová stránka vembloud.wz.cz.

Zde můžete vymyslet vlastní slogan a doplnit tak prázdné místo na plakátu s premiérem. Obří portréty předsedy vlády zaplavily celou republiku a jsou součástí kampaně k listopadovým volbám do krajských zastupitelstev a Senátu.  "Musí se změnit obraz soc. dem. jako strany, která pětiletým vládnutím tak trochu zpanštěla. Jsem přesvědčen, že to pravda není, ale řada lidí na to může mít jiný názor," řekl premiér Gross.

Znalci reklamy a marketingu považují "reklamu na premiéra" za dobrý tah. "Hesla jsou dobře vymyšlená," řekl ČTK viceprezident Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš. Gross se podle něj cíleně snaží zúročit svůj "chlapecký kukuč", který zabírá především na ženskou část společnosti. Šéfredaktor týdeníku Marketing Daniel Köppl soudí, že kampaň má zabránit poklesu Grossovy popularity po nástupu do premiérského křesla.

Související témata:

Výběr článků

Načítám