Článek
Dávno ztracená letenka byla na let z Nashvillu do Sacramenta, kam měl Walker před 19 lety odletět na svatbu svého bratra. Do letadla ovšem nenastoupil.
Požadoval tedy vrácení peněz, ale od aerolinek se dozvěděl, že mu bohužel nemohou vyhovět. Nicméně letenka mohla být kdykoli využita k zakoupení jiné letenky ve stejné hodnotě. „Odložil jsem ji, protože jsem tehdy neplánoval nikam cestovat. A pak jsem na to úplně zapomněl,“ popsal Walker.
Společnost mu vyhověla
Zapomenutou letenku Američan objevil, když procházel staré papíry. Narazil i na dopis, který mu poslala společnost United Airlines, v němž stálo, že nevyužité letenky, na které se nevztahuje refundace, mohou být vždy využity ke koupi jiného domácího nerefundovatelného letu pro zákazníka, na jehož jméno byla letenka vystavena. Walker se proto rozhodl zjistit, zda ono slůvko „vždy“ stále platí.
What a great story here from @WFMY and great customer service by @united! Someone frame that ticket. Didn't even know tickets used to come in booklets like that. #United https://t.co/nzl2jQ3d76
— Daniel W. (@skywalkerhome) 31. ledna 2018
Jenže zákaznická podpora United Airlines si nevěděla rady, protože papírové letenky už se dávno nepoužívají. Walker se proto rozhodl oslovit společnost na sociálních sítích.
Ačkoli slib náhrady letenek nebyl nikde právně vázán, aerolinky se nakonec rozhodly svému zákazníkovi vyhovět. Už jen z důvodu, o jakou unikátní situaci se jednalo. „Myslím, že z jejich strany šlo zkrátka o dobrou zákaznickou péči,“ uzavřel Walker. Kam má v plánu letět, ovšem není známo.