Článek
O víkendu přinesl deník Blesk informaci, že AP K./2 kupuje za 55 miliónů korun Michaela Maláčová s tím, že celou transakci finančně zajistí autobazar AAA auto. "Ani jedno z toho není pravda," popřela tuto informaci Maláčová, která pracuje ve vlastní PR agentuře GoodComm. "Financování ze strany AAA? Tato informace z mé strany nešla a není pravdivá," dodala.
Spojení Maláčové s AAA Auto vyloučila i jeho mluvčí Magda Drsová, která Právu řekla: "Rozhodně to pravda není. Ani podobný návrh ve firmě nevzešel. Paní Maláčová jedná za svoji společnost GoodComm."
"Zájem přiznávám, ale veškeré další údaje, které se týkají obchodního jednání, ty nejsem oprávněná zveřejňovat," prohlásila pro Právo Michaela Maláčová. "Jsem manažerem, který by byl schopen tu soutěž dělat a rád by se jí věnoval. A jsem normální mladá paní, která pracovala jako tisková mluvčí ODS a nedávno založila agenturu, takže bych k tomu záměru potřebovala investora," vyjádřila se k financování svého projektu Maláčová.
AP K./2 se s nikým dohodě zatím nepřiblížila
Že stane v čele soutěže právě Michaela Maláčová ale není zatím vůbec jasné. "S nikým se zájemců se agentura dosud nepřiblížila k dohodě. Při obchodních jednáních agentura dbá na zachování patnáctileté kontinuity Miss ČR i na dodržení dohod, smluv a vazeb se všemi partnery soutěže," uvedl Miloslav Zapletal ve svém tiskovém prohlášení.
I v případě, že v budoucnu dojde k dohodě s některým ze zájemců a k následným změnám, nebudou se týkat příštího, tedy 16. ročníku soutěže v roce 2004. A i poté bude mít Miloslav Zapletal na Miss ČR zásadní vliv.
Maláčová: Soutěž je kreativní i komerčně zajímavá
Svoji koncepci Michaela Maláčová neprozradila. Láká ji prý však určitá kreativita, kterou projekt nabízí a navíc je přesvědčena, že se jedná o výhodný podnikatelský záměr.
"Jsem přesvědčená o tom, že je to projekt, který je životaschopný a musí být logicky i komerčně zajímavý, že to není možné dělat se ztrátou. Ale myslím, že to není hlavní pohnutka. Je to byznys, ale je to i otázka prezentace, veliká možnost kreativity a hodí se to i pro určitou komunikaci s veřejností," uvedla Michaela Maláčová, která v soutěži vidí i dobrou možnost, jak prezentovat Českou republiku v zahraničí. Podle ní měla soutěž v tomto směru dosud určitý handicap, který by ona ráda napravila.
Důvodem Zapletalovo zdraví, věk i rozčarování
Důvodem prodeje agentury je údajně Zapletalův zdravotní stav, věk (61) a rozčarování z nedávných skandálů okolo bývalých miss, které nerespektovaly smlouvy s agenturou a nechaly se vyfotografovat do pornografických časopisů.
Případný prodej nebude mít žádný vliv na jiné aktivity agentury Art Production K./2, které se týkají Lucie Bílé či Boleslava Polívky.