Článek
Rogelio Villarreal loni v prosinci na sociální síti Instagram koupil náušnice Cartier nabízené za velmi nízkou cenu. Vzhledem ke zjevnému omylu na cenovce výrobce odmítl náušnice za uvedenou cenu prodat a zaslat zákazníkovi. Jako odškodné mu nabídl láhev šampaňského a kožené pouzdro na doklady.
Tuto nabídku ale zákazník odmítl. Postavil si hlavu a postěžoval si federálnímu úřadu pro práva spotřebitelů. Právníci klenotnictví se k projednání sporu nedostavili a úřad rozhodl ve prospěch zákazníka. Prodejci nařídil, ať šperky pěkně zabalí a odešle klientovi do zámoří.
@rovilljssr Lo que todos esperaban #Cartier #Unboxing #viral
♬ never be yours by kali uchis - Kali Uchis Fan Page ❦
Pak se čtyři měsíce nic nedělo, než Villarreal mohl ohlásit vítězství. „Válka skončila,“ napsal na sociální síti, když náušnice od Cartiera dorazily. „Jasně, že si je nechám zkontrolovat, ale nemyslím si, že by značka něco takového riskovala,“ řekl na vyslovená podezření, že klenotnictví mohlo neodbytnému zákazníkovi zaslat méně hodnotný šperk.