Článek
James a Jasmine Watsonovi si objednali salát společně s dalšími věcmi přes internetový obchod Teska před třemi týdny. O pár dní později si k večeři připravovali steaky a salát si chtěli dát jako přílohu.
„Moje žena vařila večeři a já připravoval salát. Otevřel jsem sáček, vysypal salát do mísy a přidal jsem na něj další salátové listy. Poté jsem to naservíroval na talíře a připravil na stůl. V místnosti jsme měli přítmí, v podstatě jsme jedli při svíčkách. Všimnul jsem si toho až po třech soustech,“ popsal James Watson šokující zjištění.
„Nemohli jsme tomu uvěřit. Naprosto ohromeni jsme bez hnutí seděli asi dvě minuty,“ dodal Watson. Manželé se ještě ten večer pokusili kontaktovat zákaznickou linku, ale neúspěšně. Vydali se proto na nejbližší pobočku řetězce. Manažer obchodu druhý den přišel k Watsonovým, aby osobně ověřil stížnost. Společnost se poté manželům omluvila a nabídla jim jako kompenzaci dárkovou kartu v hodnotě 200 liber (asi 5 900 Kč).
Kompenzaci berou jako urážku
„Znepokojilo nás, když jsme se o tomto problému dozvěděli. Důkladně jsme to společně s naším dodavatelem vyšetřili. Máme opatření, pomocí kterých těmto incidentům předcházíme, a naše salátové listy navíc prochází složitým procesem třídění a mytí. S našimi zákazníky jsme v kontaktu. Ujistili jsme je, že k záležitosti přistupujeme se vší vážností a nabídli jsme jim kompenzaci,“ okomentoval incident mluvčí Teska.
Watsonovým to ovšem nestačí. Tesco jim totiž nevysvětlilo, jak se pták identifikovaný jako pěnice černohlavá vůbec mohl do balíčku se salátem dostat.
„Chci vědět, jak se to stalo. Je to skandální. Být tam červi, tak to nějak pochopím, ale že si nevšimli celého ptáka, to mě vyvedlo z míry. Nabídku kompenzace pak považuji za trochu urážlivou,“ dodal Watson.