Článek
Agentura MTI uvedla, že nadšenci historie Zoltán Bánkus, Gábor Péceli a Antal Béke z obce Polgári na severovýchodě Maďarska odvedli perfektní práci.
Pancéřový vůz stál léta na dvoře základní školy ve městě Tiszaújváros. Následně ho koupila soukromá osoba. Po rekonstrukci je zcela pojízdný.

Místo řidiče

Motor pancéřového vozu
Výroba pancéřového vozu značky Austin byla zahájena ve Velké Británii začátkem první světové války. Několik desítek kusů vyrobených v letech 1918 až 1920 se dostalo i do Ruska.

Na zkušební jízdě
Vladimír Iljič Lenin po návratu ze Švýcarska v dubnu 1917 promluvil k dělníkům a vojákům shromážděným na petrohradském nádraží právě z pancéřového vozu Austin.
Vůz se následně začal vyrábět v Rusku pod značkou Austin-Putilov. Originál je umístěn v petrohradském muzeu dělostřelectví.