Článek
Pobavení američtí motoristé si začali krátce po umístění billboardu nedaleko dálnice reklamu fotit a snímky se začaly šířit po sociálních sítích jako mor. Nejoblíbenějším komentářem reklamy na konvici pak byla věta: "Hej, ten Hitler vypadá jako konvička!" Jiný uživatel pak chválil "uhlazený evropský design".
Konvici na čaj vytvořil návrhář Michael Graves, je kovová a stojí v přepočtu něco málo přes tisíc korun.
Firma reagovala na pobavené komentáře přes svůj twitterový účet: "To je zcela neúmyslné. Kdybychom chtěli mít konvici, která by něco či někoho připomínala, vybrali bychom si design koťátka nebo sněhuláka."
Podobně pobavené šílenství se odehrávalo v březnu před dvěma roky, kdy si lidé sdíleli snímky jednoho domu z britského Swansea s komentářem, že se Hitler převtělil do rodinného domku. [celá zpráva]