Článek
Konflikt, který zachytila bezpečnostní kamera, se podle televize Fox News odehrál tento měsíc v malém baru, který vlastní 23letá Emma Leeová. Ceny má vyšší, ale zákazníky obsluhuje v bikinách či jinak spoře oděná. Napovídá tomu i název podniku Taste of Heaven (Chuť nebe), který nabízí mj. „bikini espresso“.
Shocking video shows a barista smashing a customer's windshield with a hammer. The incident began when a customer, upset over being charged $20 for coffee and water, threw his drinks at the barista. In response, Emma Lee broke his windshield. pic.twitter.com/oQES8W1rzZ
— Inside Edition (@InsideEdition) June 21, 2024
Jednomu zákazníkovi se ale cena zdála příliš vysoká - za velkou ledovou kávu a kelímek vody s ledem měl zaplatit 22 dolarů (510 Kč). Muž, který působil decentním dojmem, se pokoušel smlouvat a byl ochoten zaplatit nanejvýš 15 dolarů (348 Kč).
Barmanka však byla neoblomná. „Takhle to nefunguje. Kupujete si dva nápoje. Cena je daná a nikdo vám to nenutí,“ argumentovala.
„Nikomu nebudeš chybět“
Asi po 15 minutách oba ztratí nervy. Nejprve řidič na ženu skrz okénko vychrstne kelímek s vodou a poté i s ledovou kávou. Ještě jízlivě utrousí: „Nikomu nebudeš chybět.“
Muž poté sedá za volant s tím, že odjede, ale reakce obsluhy jej překvapila. Barmanka se pohotově vyklonila z okénka a kladívkem mu prorazila čelní sklo.
Nespokojený zákazník přesto odjel, zatímco žena zavolala policii a podala na něj trestní oznámení za fyzické napadení. Záznam z bezpečnostní kamery zveřejnila na internetu s vysvětlením, že tohoto muže zná a že to prý nebylo poprvé, co si stěžoval na vysokou cenu a choval se arogantně.
„Teď to ale bylo poprvé, co proti mně použil násilí,“ dodala. Zákazník má napříště zákaz se k jejímu podniku vracet.
Bikini-clad barista takes hammer to customer's windshield after he throws coffee at her https://t.co/FL8XLBPnhO
— Fox News (@FoxNews) June 16, 2024
Mnohé udivila pohotovost, s jakou barmanka zareagovala, a kde tak rychle přišla k nástroji své pomsty. „Mám to kladívko pod pultem,“ vysvětlila s tím, že je to právě kvůli agresivním zákazníkům.
Reakce na sociálních sítích byly různé. „Jsem tak ráda, že ses postavila nejen za sebe, ale i za nás všechny holky v oboru! Potýkáme se s tím (agresivními zákazníky) denně. Doufejme, že ostatní se z této interakce poučí,“ napsala jedna kolegyně z branže.
Jiné komentáře byly zdrženlivější. Na ostatní však Leeho odpověď zapůsobila méně. „Váš útok je přitěžující, nevypadá to pro vás dobře,“ odsekl jeden diskutující v narážce na rozbité čelní sklo. Zda řidič požaduje náhradu škody, není známo.