Článek
Minulý týden musel být pro operátory na zákaznické lince společnosti krásnou oázou klidu. Tokijská policie totiž Okamotu zatkla. Podle informací japonských médií měl během uplynulých dvou let uskutečnit celkem přes 24 tisíc hovorů (to je téměř 33 hovorů denně).
Ve většině z nich si stěžoval na to, že telefonní operátor neplní svou smlouvu, a dožadoval se toho, aby se s ním managment firmy setkal a za porušení smlouvy omluvil. Podle firmy muž zatěžoval kapacitu linky natolik, že společnosti nezbylo než se obrátit na policii.
Japonya'da 71 yaşındaki Akitoshi Okamoto, 2 yılda 24.000 'şikâyet araması' yapınca gözaltına alındı ve şunları söyledi: "Hani insanlar özgürdü? Derhal benden özür dileyin." pic.twitter.com/mEZZ1smQhf
— Tahir Şimşek (@TahirSimsek) December 3, 2019
Zatčený Akitoši Okamoto
Muž byl zatčen a obviněn z obstrukce podnikání. Japonský zákon tento trestný čin definuje jako úmyslné bránění výkonu povolání.
V Japonsku podobných případů přibývá s tím, jak stárne jeho populace. V minulých měsících informovali provozovatelé železnic o rostoucích případech agresivního chování vůči personálu ze strany cestujících seniorů.