Hlavní obsah

Indonéský podnikatel v rámci sebepropagace vyhodí z letadla 100 miliónů

JAKARTA

Sebepropagace může mít různé formy, téměř vždy ale stojí peníze. Indonéský podnikatel Tung Desem Waringin si je dobře vědom toho, že propagaci své nové knihy musí přiživit tučným obnosem. Peníze však utratí originálním a podle něj nejúčinnějším způsobem – bude je svým potenciálním čtenářům vyhazovat z letadla na zem. Celkem z letadla vyhodí 100 miliónů rupií (170 tisíc korun), což jsou v Indonésii obrovské peníze.

Článek

Bizarní metody "self-promotion" Tunga proslavily a zajistily mu také to, že jeho první kniha se stala národním bestsellerem.

Policie v Jakartě mu však odmítla vydat povolení k tomu, aby nad městem proletěl a do ulic vyhodil v přepočtu zhruba 170 tisíc korun. Jenže Tung využije možnosti učinit totéž za městem.

"Raději, než by utratil spousty peněz neúspěšným marketingem, dá je přímo lidem,“ uvedl mluvčí Tungovy kampaně Diki Sidik.

Milióny Indonésanů žijí s méně než třiceti korunami na den. Navíc v zemi stále rostou ceny paliva a potravin, takže Tungův krok bude zcela jistě nejúčinnější metodou sebepropagace.

Související témata:

Výběr článků

Načítám