Hlavní obsah

Iluze obří kočky uchvátila Japonce

Oficiálně bude spuštěna až 12. července, už teď ale nová reklama na jednom z obřích billboardů v japonském Tokiu při testovacím provozu nadchla kolemjdoucí. Shora z ní na ně kouká obří 3D kočka.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: Obří 3D kočka na billboardu v TokiuVideo: Reuters

Článek

Obří reklamy využívající 3D iluze jsou poměrně běžné třeba v Číně či Koreji. I ve srovnání s nimi je ale billboard umístěný nedaleko nádraží v tokijské čtvrti Šindžuku výjimečný.

Zakřivená LED obrazovka o ploše téměř 155 metrů čtverečních zabírá tři patra a umožňuje promítat v rozlišení 4K. Iluze trojrozměrného prostoru je na takové obrazovce téměř dokonalá. I proto obří kočka poutá pozornost kolemjdoucích, kteří se houfně zastavují a iluzi si natáčejí.

Narozeninový vtípek vyšel synům na jedničku. Otci přejí lidé z celého světa

Koktejl

V rámci testovacího provozu se zatím kočka objevuje na scéně jen občas. Po zahájení ostrého provozu příští týden se probudí společně s obrazovkou v sedm hodin ráno a uloží se ke spánku krátce před tím, než se obrazovka v jednu hodinu v noci vypne.

Výběr článků

Načítám