Článek
Incident, který zachytila palubní kamera vozidla, se odehrál minulý měsíc. Na záběrech je vidět, jak se klientka ze zadního sedadla dožaduje, aby ji řidič nevysazoval na ulici, ale popojel až dovnitř. „Zatroubíš, oni ti otevřou vrata a zajedeš tam,“ vysvětlovala řidiči.
Uma passageira agr3diu com tapas um motorista por aplicativo durante uma viagem feita em 26 de dezembro. Na ocasião, o trabalhador havia se recusado a entrar na garagem do prédio dela em Salvador, na Bahia, deixando a passageira irada. pic.twitter.com/uyKxTlLTQL
— Não FOI ACIDENTE (@OficialNFA) January 7, 2025
„Na ulici nezůstanu,“ dodala s tím, že má na sobě drahé šperky, o které by nechtěla přijít. Narážela na fakt, že Salvador v brazilském státě Bahia patří z hlediska kriminality k nejnebezpečnějším městům na světě.
Řidič ženu ale uklidňoval, že jde jen o několik metrů, které bezpečně dojde. Kromě toho nechtěl ztrácet čas, protože prý musel pospíchat za dalším klientem.
„Rozmazlené dítě třetího věku“
Namísto dalšího přesvědčování zákaznice zareagovala způsobem, který řidič nečekal. Nejprve se sápala po volantu, načež začala do šoféra mlátit rukama a nadávat mu do idiotů.
Řidič zůstal obdivuhodně v klidu, nakonec ale vystoupil a vyložil z kufru zavazadlo klientky na dlažbu. Udivená zákaznice tak byla nucena auto také opustit a dojít zbytek cesty pěšky.
➡️ Passageira agride motorista de aplicativo após ele não entrar em condomínio #sbtnews
— SBT Jornalismo (@sbtjornalismo) January 11, 2025
Moradora de Salvador, que ainda não foi identificada, não queria descer na porta do prédio por medo de ser assaltadahttps://t.co/W3zYheY0My
Řidič podal na ženu trestní oznámení a zareagovala i centrála Uberu, když ze svého systému účet zákaznice vymazala. Žena tak už nebude moci služeb dopravní firmy využívat.
Záběry z incidentu vyvolaly pobavené reakce na sociálních sítích. „Bude muset prodat šperky, aby zaplatila odškodné,“ napsal uživatel. Jiní zase ocenili taxikářovu reakci. „Chtěl bych mít řidičovu trpělivost,“ uvedl jeden z nich. Další diskutující označil nerudnou zákaznici za „rozmazlené dítě třetího věku“.