Hlavní obsah

Francie čelí reklamám samolepkami

Právo, nek
PAŘÍŽ

Francouzský ministr životního prostředí Serge Lepeltier se rozhodl pomoci občanům, kteří si stěžují na neustálé zaplavování svých dopisních schránek barevnými prospekty supermarketů a dalších prodejců.

Foto: SMSHSK, Severozápad

Pečecký turnaj – táhlový hokej Chemoplast

Článek

Ministerstvo ve středu oznámilo vydání štítků, jejichž vylepením na schránky lidé mohou deklarovat nezájem o nevyžádanou reklamu.

Lepeltier se k tomuto počinu odhodlal zejména s ohledem na fakt, že výrobou těchto tiskovin trpí životní prostředí.

"Příliš hodně prospektů škodí planetě - děkuji, že šetříte moji poštovní schránku," stojí na samolepce vydané v rámci Týdne trvale udržitelného rozvoje.

Odborníci spočítali, že kdyby se k této iniciativě připojilo jen pět procent Francouzů a jejich vůle byla respektována, bylo by možné ušetřit až 40 tisíc tun papíru.

Poštovní služba i ostatní distributoři přislíbili, že přání občanů budou respektovat.

Související témata:

Související články

Reklamní agentura pronajímá lidská čela

Zapomeňte na drahé billboardy, televizní šoty či rozhlasové upoutávky - nejlepším místem pro umístění vaší reklamy je přeci lidské čelo. S nejnovějším hitem...

Rus chce reklamu na obloze

Ruský vědec Alexander Lavrynov si nechal patentovat nápad, jak reklamu dostat na nebesa. Pokud se vynález uchytí, již brzy by lidé mohli sledovat reklamy...

Výběr článků

Načítám