Článek
Pro svou novou fotbalovou reklamu s názvem ‘Open Source’ se Pepsi obrátila s tvůrčím ztvárněním značky na své zákazníky a položila jim jednoduchou otázku: „Pokud byste měli k dispozici prostředky i hráče, co vás napadne?“
Přišly desítky tisíc odpovědí s nápady, které se pohybovaly v rozmezí od skvělých až po směšné. Pepsi si pak vybrala ty nejlepší z nich, a začala pracovat na své nové fotbalové kampani pro tento rok. Diváci se mají dle slov Pepsi na co těšit.
:. Martin Fenin v reklamě. Zdroj Pepsi
Hvězda posledního mistrovství světa do 20 let Martin Fenin říká: „Velice mě potěšilo, že mě Pepsi oslovila, abych natočil reklamu pro české diváky a zároveň se stal součástí tak skvělého týmu hráčů. Nikdy jsem si nemyslel, že by se mohlo stát, že fanoušci sami dostanou příležitost předat své nápady a názory každém hráči, a aby byly tyto úvahy použity do reklamy.“
Fenin je v mediální oblasti neokoukaný
"Martin Fenin jednoznačně patří mezi naše nejtalentovanější fotbalisty, což dokázal na loňském MS ještě v juniorské kategorii, dále pak svou okamžitou nominací do A-týmu a přestupem do Eintrachtu Frankfurt, kde se stal oblíbencem fanoušků hned v prvním zápase. Martin je právem považován za jednoho z budoucích „tahounů“ naší fotbalové reprezentace. Hlavními důvody pro Pepsi byl tedy Martinův talent, perspektiva do budoucna a jeho dosavadní „neokoukanost“ v mediální oblasti," řekl Novinkám na otázku, proč byl vybrán do reklamy právě Martin Fenin, marketingový manažer Pepsi Jiří Jindra.
Z českých reprezentantů vydělává reklamou zřejmě nejvíce Petr Čech, který se v poslední době objevuje například ve spotu propagujícím Českou Spořitelnu.