Článek
Londýnská firma na trh uvedla tři druhy svíček: kino, bar a festival. Prodejem chce vybírat prostředky, které následně věnuje charitě Hospitality Action. Ačkoliv je za celým projektem pochopitelně dávka nadsázky, svíčky skutečně obsahují vůně typické pro jednotlivá místa.
Recreate the smells of the pub at home with @EarlofEast new candle range. Ahhhh beer, chips and sticky carpets. BLISS https://t.co/QzzN4fTjTQ pic.twitter.com/eBBzm7jvUj
— London On The Inside (@LondONtheinside) May 12, 2020
Tak například festivalová vůně v sobě ukrývá prvky posekané trávy, opálené kůže, cideru a jak firma poněkud poeticky doprovází popis výrobku: „tóny dodávky s hamburgery budou kvést nad zemským ložem nemytých vlasů a oroseného vlhkého spacáku, svázané stuhou kouře ze sladkého konopí”.
Pokud však nejste fanoušky kouře ze sladkého konopí, můžete sáhnout po variantě atmosféry kina. U ní výrobce uvádí „směs slaného popcornu, banánové pěny a lesknoucího se párku v rohlíku, zabalenou do příjemné vůně klimatizace, která bude evokovat nejslabší šepot návštěvníků z posledních řad a znuděných dospívajících adolescentů.”
Italští zdravotníci si na ochranné obleky vytiskli své úsměvy
Jestliže ale netoužíte po letním festivalu ani kinosále, pak je pro vás určena vůně hospody. Rozlité pivo a gel do vlasů mezi pugétem ulepených podtácků se mísí s vůní osvěžovače na toalety, popelem z cigaret a slanou příchutí vepřového. Podle výrobce by právě taková směs měla navodit melancholii ze zavřených hospod.
Jednu svíčku, která vydrží hořet až 50 hodin, prodává firma na svých webových stránkách za 45 liber (1300 korun). Výtěžek z prodeje poputuje na konto zdravotnické charity.