Článek
King v hledišti sledoval předzápasovou show, která předcházela utkání amerického fotbalu jeho oblíbeného univerzitního týmu Iowa State Cyclones. Stejně jako řada ostatních lidí si přinesl ceduli se vzkazem.
Ten jeho zněl: „Busch light potřebuje doplnit“, vysvětlil divákům na svém transparentu King. Kromě své oblíbené značky piva připsal i jméno svého účtu v aplikaci Venmo, která funguje jako virtuální peněženka a kde si lidé mohou přeposílat platby.
ISU Fan Turns Beer Money Sign into Viral Fundraiser for Children’s Hospital #CyHawk #collegegamedayhttps://t.co/wDzeUezRx6 pic.twitter.com/7I4ETbw2dH
— Justin Surrency (@JustinSurrency) September 17, 2019
Během několika minut přistálo Kingovi ve virtuální peněžence 400 dolarů (zhruba 9400 korun). Jenže peníze chodily dál a dál. Do úterka lidé Kingovi zaslali sumu lehce přesahující 20 tisíc dolarů (468 tisíc korun). To, co začalo jako žert, se obrátilo v úctyhodnou věc.
We’ve now reached over $67,000.00! Which means that @UIchildrens is going to receive over $200.000.00 after @BuschBeer and @venmo match! Let’s go baby! #ForTheKids
— Carson King (@CarsonKing2) September 19, 2019
King dostal víc než na pár piv, a tak se rozhodl částku věnovat Dětské nemocnici při Iowské univerzitě. Sbírka je stále otevřená, navíc se výrobce piva Busch a provozovatel aplikace Venmo zavázali, že vybranou částku dorovnají. Zatím má na účtu 67 tisíc dolarů (1,6 milionu korun).