Článek
Půvabná herečka se divákům v reklamě poprvé ukáže v pátek. Obdivovat ji budou moci návštěvníci kin, kde bude spot vysílán. Teprve 20. listopadu se reklama dostane také na televizní obrazovky.
Filmařské žně
List The Guardian poznamenal, že s tak vysokým rozpočtem, s kostýmy Karla Lagerfelda a Debussyho hudbou by klidně mohl vzniknout celovečerní film. Reklamě se nyní mezi zasvěcenými přezdívá "nejdražší inzerát číslo pět", někteří ji už familiárně zkracují a označují jako "číslo pět".
Astronomická částka věnovaná na výrobu spotu podle znalců potvrzuje, že filmy, produkční společnosti a kina na tom letos budou dobře. Jen v Británii prý čekají až 180 miliónů prodaných lístků, což by byl nejlepší rok za posledních dvaatřicet let.
Věrnost od čtrnácti
Kidmanová si firmu Chanel oblíbila. Dokonce se uvažuje, že by mohl být natočen film o módní ikoně Coco Chanelové, kterou by mohla ztvárnit právě Nicole.
"Myslím, že jsem příliš vysoká, ale proč ne. Ostatně, Chanel No 5 byl můj první parfém a jsem mu věrná od svých čtrnácti let," sdělila Kidmanová.