Článek
„Proč si Španělé nemůžou jezdit na prázdniny někam jinam,“ posteskla si rodačka z Manchesteru a babička šesti vnoučat Freda Jacksonová. Cestovní kanceláři má za zlé, že jí zničila dovolenou snů. Na předměstí města Benidorm na východním pobřeží Španělska se totiž nesetkala zrovna s tím, co od prázdnin očekávala.
„Hotel byl Španěly doslova nacpaný. Neustále nám lezli na nervy svým neomaleným chováním,“ nešetřila Freda stížnostmi na nedávnou dovolenou.
Grandma, 81, hits out at Thomas Cook for 'disaster' Benidorm holiday https://t.co/D6Ngd4Wzbb pic.twitter.com/Ya2a5bggff
— Lancashire Telegraph (@lancstelegraph) 13. srpna 2018
Čekal na ni pokoj ve čtrnáctém patře
Důchodkyně Freda má vážné problémy s pohybem. Nezdvořilí Španělé ji podle jejích slov mnohokrát málem povalili.
„Při večerní procházce do mě narazil nějaký španělský mladík, div že jsem neletěla vzduchem. Odkráčel si pak pryč a ani se neomluvil,“ popisovala jeden z mnoha ústrků žena.
K tomu všemu jí cestovní kancelář slíbila hotel s dobrým přístupem pro nemohoucí lidi. Po příjezdu ale zjistila, že ji umístili do čtrnáctého podlaží. Jedině díky ochotě recepčních mohla nakonec zůstat ve druhém podlaží. I tak ji ale od bazénu dělilo přes čtyřicet schodů.
Slevový poukaz místo náhrady škody
„Nikdy předtím jsem si na dovolenou nestěžovala, ale tohle byla hotová katastrofa,“ zoufala si Freda.
Zástupci cestovní společnosti Thomas Cook jí po prvních stížnostech nabídli jako kompenzaci poukaz na 75 liber (2 162 korun). Ten však rozhodně odmítla. Až po čase se společnost rozhodla rozdělit 566 liber (16 316 korun) mezi Fredu a její doprovod.
„Nepohodlí naší zákaznice nás velice mrzí, proč ke komplikacím došlo, je v současné době v šetření. Chceme se ujistit, že nic podobného se už nebude opakovat,“ okomentoval situaci mluvčí cestovní kanceláře.
Kompenzace ale nemá co do činění s pobytem španělských turistů. Peníze se Fredě vrátí za chybu v rezervačním systému, který ji informoval o změně času odletu pouze šest dní před samotnou cestou.