Článek
Úterní slyšení nebylo jen vážnou debatou na závažná témata. Internetoví uživatelé si téměř okamžitě všimli různých detailů, které se okamžitě staly terčem vtípků. Bez povšimnutí nezůstal ani podsedák, který třiatřicetiletý Zuckerberg měřící pouze 171 centimetrů dostal, aby se za těžkým dřevěným stolem neztratil.
Fotky 10 centimetrů tlustého polštáře záhy obletěly sociální sítě včetně té Zuckerbergovy. „Takhle vypadá miliardářská verze dětského podsedáku?“ ptal se jeden z uživatelů. Další z uživatelů odtušil, že si Zuckerberg možná ještě půjčuje tatínkův oblek. „Dostal k tomu i pastelky a omalovánky?“ ptal se pro změnu zvídavý uživatel Twitteru.
Zveřejnil(a) Zuckerberg's Booster Seat dne 10. duben 2018
Podobně pobavilo publikum na sociálních sítích i Zuckerbergovo, ani ne tak strojené jako spíš strojové, vystupování. Okamžitě se objevilo přirovnání k nadporučíku Datovi, androidovi z legendárního seriálu Star Trek.
Mark Zuckerberg’s manner has always reminded me of someone, but I could never quite grasp hold of it.
— Matthew Teague (@MatthewTeague) 10. dubna 2018
Just now it hit me, watching him testify about data. pic.twitter.com/4Zs2eGlsHD
A nezůstalo jen u toho. „Nezapomeň se napít vody. Lidé mají rádi vodu,“ stojí v jednom komentáři, který si z Marka Zuckerberga utahuje.
"don't forget to drink the water, humans like water" pic.twitter.com/RyhWE74Sl4
— RUIN™ (@BravingRuin) 10. dubna 2018
Někteří zase oceňují, že Zuckerberg v klidu ustál i otázky, které jako by pocházely z jiného světa. Příkladem za všechny budiž otázka senátora Orrina Hatche, který se otázal, jak Facebook může „ustát byznys model, ve kterém uživatelé neplatí“.
Zuckerberg Smile.exe
Zveřejnil(a) Du Rocher Zaca dne 11. duben 2018
„Senátore, máme reklamy,“ odpověděl s ledovým klidem miliardář. „Zuckerberg nyní prožívá noční můru každého mladého člověka: snaží se vysvětlit, jak fungují technologie stařešinům,“ okomentoval to s nadsázkou jeden z uživatelů.
Během slyšení odpovídal zakladatel Facebooku i na to, zda je Facebook schopen zajistit uživatelům dostatečné soukromí, proč musí mít reklamy či jakým způsobem mohly být využity sociální sítě k ovlivňování voleb. [celá zpráva]