Hlavní obsah

Děsivá reklama na pneumatiky je téměř na infarkt

Novinky, vps

Reklamy se snaží často zaujmout humorem nebo kreativitou, tvůrci japonské reklamy na pneumatiky ale měli jen jeden cíl – šokovat. Jejich spot je tak děsivý, že před jeho začátkem varují, ať se na něj raději nedívají lidé se zdravotními obtížemi.

BEZ KOMENTÁŘE: Japonská hororová reklama na pneumatiky

Článek

Reklama se s přicházející zimou snaží ukázat, že pneumatiky Autoway obstojí i v náročných situacích. Do té se ve spotu dostane posádka vozu poté, co narazí na zasněžené silnici na bledou ženu, která jako by vypadla z hororového filmu.

Kvůli tomu, co následuje, umístili tvůrci na začátek reklamy upozornění, že by se na ni neměli dívat lidé, kteří mají fyzické nebo psychické obtíže a musí pravidelně navštěvovat lékaře. Také se zřekli jakékoliv odpovědnosti za zranění nebo škody, jež by vznikly sledováním videa.

Na konci klipu ještě strašidelná žena drží v ruce notebook s reklamou na výrobce pneumatik.

BEZ KOMENTÁŘE: Šokující reklama proti řízení v opilosti

Šokovat brutalitou slaví u některých témat úspěchy, jak dokazuje například britská reklama ukazující na problém řízení v opilosti. Použitý koncept skryté kamery slavil u diváků velký úspěch. [celá zpráva]

Hororová reklama ukazuje, jak vidí děti opilce

Ještě o něco více drastická je finská reklama z loňského září, jež se snažila upozornit na alkoholismus v rodinách s dětmi. Vnímání opilých rodičů z pohledu dětí připomíná spíše než reklamu hororový film. [celá zpráva]

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám