Článek
Reklama se s přicházející zimou snaží ukázat, že pneumatiky Autoway obstojí i v náročných situacích. Do té se ve spotu dostane posádka vozu poté, co narazí na zasněžené silnici na bledou ženu, která jako by vypadla z hororového filmu.
Kvůli tomu, co následuje, umístili tvůrci na začátek reklamy upozornění, že by se na ni neměli dívat lidé, kteří mají fyzické nebo psychické obtíže a musí pravidelně navštěvovat lékaře. Také se zřekli jakékoliv odpovědnosti za zranění nebo škody, jež by vznikly sledováním videa.
Na konci klipu ještě strašidelná žena drží v ruce notebook s reklamou na výrobce pneumatik.
Šokovat brutalitou slaví u některých témat úspěchy, jak dokazuje například britská reklama ukazující na problém řízení v opilosti. Použitý koncept skryté kamery slavil u diváků velký úspěch. [celá zpráva]
Ještě o něco více drastická je finská reklama z loňského září, jež se snažila upozornit na alkoholismus v rodinách s dětmi. Vnímání opilých rodičů z pohledu dětí připomíná spíše než reklamu hororový film. [celá zpráva]