Hlavní obsah

Číňanka se musela dívat 20 minut na reklamy, kino žaluje za ztrátu času

Novinky, Dagmar Plecháčová
Si-an

Číňanka Siao-mej Čchen se rozhodla žalovat provozovatele kina a filmového distributora za ztrátu času, kterou utrpěla během dvacetiminutového sledování reklam před začátkem samotného filmu.

Foto: Profimedia.cz

Číňanka se nesmířila s reklamami před promítáním filmu v kině. Za ztrátu času podala na provozovatele žalobu. Ilustrační foto

Článek

Pohoršená Číňanka žaluje společnost provozující kinosály Polybona International Cinema v Si-anu a filmového distributora Huayi Brothers, které viní z toho, že návštěvníky neinformují o tom, že před promítáním filmu se vysílají ještě dlouhé reklamy.

Čchen, jež pracuje jako právnička, nařkla obě společnosti z plýtvání jejího času a ovlivňování možnosti její volby, zda reklamy bude či nebude sledovat.

Tři koruny za citovou újmu

Nejkomičtější na celém případu je však skutečnost, že Číňanka požaduje po společnostech omluvu a dále finanční náhradu jejího lístku na film Aftershock, který stál 35 čínských jüanů (100 korun) a jeden jüan (necelé tři koruny) jako kompenzaci za citovou újmu.

Kino také dostalo od ženy doporučení, aby o promítaných reklamách informovali na svých internetových stránkách či v prostorech kina, nejlépe v lobby. Huayi Brothers pro změnu doporučila zkrátit délku reklam na méně než pět minut.

Výběr článků

Načítám