Článek
Řetězec v prohlášení uvedl, že od roku 1999, odkdy začal používat dosavadní logo, se v odvětví mnohé změnilo, a proto hledal změnu.
„Nové minimalistické logo splňuje evoluci značky v čase a vzdává hold dědictví značky vytříbeným designem, který je sebevědomý, jednoduchý a zábavný,“ vysvětlil řetězec.
Guys, the Burger King logo is not new. But it’s pretty great. pic.twitter.com/dRLtFcrDxA
— Doug Circle (@zirkelco) January 8, 2021
Burger King patří k nejznámějším fastfoodovým řetězcům světa a svou značku pečlivě opatruje. Není proto divné, že jeho logo velkých změn nedoznalo.
Jenže podle zlých jazyků se nejedná o evoluci, ale spíš o návrat loga, které řetězec využíval od šedesátých letech s minimálními úpravami až do roku 1999.
„Lidé řeší nové logo Burger Kingu, jako kdyby nevypadalo úplně stejně jako staré logo. Něco mi ušlo?“ podivoval se jeden z kritiků na sociálních sítích.
Koncern General Motors má zcela nové logo, poprvé od 60. let

„Jsem si dost jistý, že jejich nové logo je stejné jako to, které měli, když jsem tam jedl naposledy – v roce 1979,“ prohodil další uštěpačně.
Nová podoba má však i své zastánce, zejména z řad grafických designérů. Ti vítají, že logo je čisté, jasné a autoři nevymýšleli zbytečnosti, které do prostého reklamního sdělení nepatří.