Hlavní obsah

Burger King změnil logo, reakce jsou smíšené

Novinky, tcs

Fastfoodový řetězec Burger King vstoupil do roku 2021 s novou tváří. Nebo by možná bylo lepší říci staronovou. Nové logo, které představil, se totiž nápadně podobá tomu, které na přelomu tisíciletí opustil.

Foto: Profimedia.cz

Staré logo používané v letech 1999 až 2020 (vlevo) nahradilo logo nové (vpravo).

Článek

Řetězec v prohlášení uvedl, že od roku 1999, odkdy začal používat dosavadní logo, se v odvětví mnohé změnilo, a proto hledal změnu.

„Nové minimalistické logo splňuje evoluci značky v čase a vzdává hold dědictví značky vytříbeným designem, který je sebevědomý, jednoduchý a zábavný,“ vysvětlil řetězec.

Burger King patří k nejznámějším fastfoodovým řetězcům světa a svou značku pečlivě opatruje. Není proto divné, že jeho logo velkých změn nedoznalo.

Jenže podle zlých jazyků se nejedná o evoluci, ale spíš o návrat loga, které řetězec využíval od šedesátých letech s minimálními úpravami až do roku 1999.

„Lidé řeší nové logo Burger Kingu, jako kdyby nevypadalo úplně stejně jako staré logo. Něco mi ušlo?“ podivoval se jeden z kritiků na sociálních sítích.

„Jsem si dost jistý, že jejich nové logo je stejné jako to, které měli, když jsem tam jedl naposledy – v roce 1979,“ prohodil další uštěpačně.

Nová podoba má však i své zastánce, zejména z řad grafických designérů. Ti vítají, že logo je čisté, jasné a autoři nevymýšleli zbytečnosti, které do prostého reklamního sdělení nepatří.

Související témata:

Výběr článků

Načítám