Článek
Manželé Lloydovi byli klienty banky Halifax 15 let. Poté, co David Lloyd v roce 2006 onemocněl rakovinou, informovala jeho žena banku, že už nebude moci pracovat. V době, kdy bývalý inženýr a jeho manželka čekali na peníze z pojistky a podporu, ale přečerpali své konto. Podle nich šlo o 800 liber (zhruba 24 000 korun), banka Halifax ale mluví o 4000 librách (asi 120 000 korun).
Po přečerpání konta začalo podle paní Lloydové "nelidské" chování bankovních úředníků: přes sedm měsíců prý manželům telefonovali "ráno, v poledne i večer". Nemocný manžel z toho dostal deprese, řekla.
A nepomohlo ani soudní rozhodnutí z května nařizující bance, aby s telefonáty přestala. Minulý týden znovu zazvonil u manželů žijících poblíž Manchesteru telefon a opět zazněl známý požadavek.
Banka se upřímně omlouvá za chybné chování, citoval britský list právního zástupce peněžního ústavu. Ten prý už přijal veškerá opatření, aby nebyl manželský pár nadále kontaktován. Soudní výlohy ve výši 1150 liber (34 500 korun) převzala banka.