Článek
Devětatřicetiletého Andrewa Wilkinsona z Londýna čekal několikahodinový let do Jihoafrické republiky, kam letěl navštívit rodiče. Když však v letadle na anglickém letišti Heathrow našel své sedadlo, zjistil, že je celé pomočené.
„Zavolal jsem letušku, která mi potvrdila, že se jedná o moč. Odešla na toaletu, odkud mi přinesla ubrousky, a čekala, že si to uklidím sám. Když jsem jí řekl, že tam nemůžu sedět, začala se smát. Nakonec jsem na sedadlo položil igelitku, kterou jsem zakryl dekou,“ popsal Daily Mailu Wilkinson.
Muž svůj hněv poté ventiloval na Twitteru, čehož si všimla i letecká společnost British Airways a nabídla mu odškodnění v podobě poukazu na letenky v hodnotě 435 liber (přes 12 tisíc korun) nebo bezplatnou letenku na další let do Kapského města. „Nezajímá mě odškodnění, raději bych uvítal klasickou omluvu,“ reagoval Wilkinson.
Může za to snižování nákladů
Podle Olivera Richardsona z britského leteckého sdružení Unite the union je incident Wilkinsona důsledkem toho, že aerolinka British Airways výrazně snižovala náklady. „Palubní personál pracuje za směšnou mzdu a pasažéři na to začínají doplácet,“ řekl Daily Mailu.
„S naším zákazníkem jsme se již spojili, abychom se mu řádně omluvili a nepříjemnou událost mu vynahradili,“ uzavřel celou událost mluvčí letecké společnosti British Airways.