Hlavní obsah

Brit zaplatil za letenku 35 tisíc, spokojit se musel s pomočeným sedadlem

Obchodník, který v červenci zaplatil za zpáteční letenku z UK do Jihoafrické republiky 1200 liber (téměř 35 tisíc korun), nebyl spokojený se svým místem v letadle. Sedadlo bylo totiž pomočené od cestujícího, jenž na místě seděl při předešlém letu. Podle Daily Mailu mu navíc letuška ze společnosti British Airways řekla, ať si sedadlo vyčistí sám.

Foto: Profimedia.cz

Andrew Wilkinson se musel spokojit s pomočeným sedadlem.

Článek

Devětatřicetiletého Andrewa Wilkinsona z Londýna čekal několikahodinový let do Jihoafrické republiky, kam letěl navštívit rodiče. Když však v letadle na anglickém letišti Heathrow našel své sedadlo, zjistil, že je celé pomočené.

„Zavolal jsem letušku, která mi potvrdila, že se jedná o moč. Odešla na toaletu, odkud mi přinesla ubrousky, a čekala, že si to uklidím sám. Když jsem jí řekl, že tam nemůžu sedět, začala se smát. Nakonec jsem na sedadlo položil igelitku, kterou jsem zakryl dekou,“ popsal Daily Mailu Wilkinson.

Foto: Profimedia.cz

Andrew Wilkinson se ženou Caroline.

Muž svůj hněv poté ventiloval na Twitteru, čehož si všimla i letecká společnost British Airways a nabídla mu odškodnění v podobě poukazu na letenky v hodnotě 435 liber (přes 12 tisíc korun) nebo bezplatnou letenku na další let do Kapského města. „Nezajímá mě odškodnění, raději bych uvítal klasickou omluvu,“ reagoval Wilkinson.

Může za to snižování nákladů

Podle Olivera Richardsona z britského leteckého sdružení Unite the union je incident Wilkinsona důsledkem toho, že aerolinka British Airways výrazně snižovala náklady. „Palubní personál pracuje za směšnou mzdu a pasažéři na to začínají doplácet,“ řekl Daily Mailu.

„S naším zákazníkem jsme se již spojili, abychom se mu řádně omluvili a nepříjemnou událost mu vynahradili,“ uzavřel celou událost mluvčí letecké společnosti British Airways.

Výběr článků

Načítám