Hlavní obsah

Billboard s Evou Herzigovou zvolili Britové nejvýraznější reklamou všech dob

Londýn

Reklama na podprsenky Wonderbra známá jako Hello Boys s Evou Herzigovou byla zvolena v Británii jako nejpopulárnější venkovní reklama všech dob. Když byla před sedmnácti lety na billboardech v mnoha zemích světa odhalena, působila dopravní nehody.

Článek

Druhá a třetí zvolená reklama už tak pozitivně laděné jako ta s Evou nejsou. Druhou byl zvolen předvolební billboard pro konzervativce Margaret Tchatcherové, který zajistil „Železné Lady“ v roce 1979 vítězství v parlamentních volbách. Plakát společnosti Saatchi and Saatchi představuje dlouhou frontu nezaměstnaných před úřadem práce s nápisem „Labour isn´t working“ (Labouristé, to nefunguje).

Na třetím místě se umístil povolávací plakát s nápisem Lord Kitchener Wants You lákající muže do britské armády během první světové války. Více než deset tisíc hlasů sesbírala společnost Outdoor Media Centre, jejíž mluvčí Mike Baker pak výsledky komentoval takto: „Je úžasné vidět, jak dnes tyto ikonické obrázky minulosti posílají někam hodně dozadu reklamy současnosti.“

Výběr článků

Načítám