Článek
Učinila tak v dobré víře, že telefon poskytuje pro potřeby účasti v bonusovém programu, které jsou ve Spojených státech u fastfoodových řetězců a supermarketů běžné. Televizní stanici WSB-TV řekla, že obsluha přepnula displej na políčko spropitné ve chvíli, když zadávala číslo svého mobilu.
„Vím přesně, kolik tady běžně stojí sendvič. Je to 7,54 dolaru (169 Kč),“ uvedla zaskočená zákaznice. V přehledu transakcí se ale objevilo minus 7112,98 dolaru.
Metro Atlanta woman charged more than $7,000 for Subway sandwich says she can’t get her money back
— WSB Radio (@wsbradio) November 21, 2023
“I could have gone to Italy and got the sandwich,” Vera Conner said. https://t.co/TfrB5WBQ67
„To jsem si mohla zaletět pro sendvič do Itálie. Řekla jsem si, proboha, jak se to jen mohlo stát?“ láteřila. Až později si prý všimla, že vícero číslic uvedených v kolonce spropitné se shoduje s jejím telefonním číslem.
Asi měsíc se žena snažila dostat příliš štědrý tuzér nazpět. Prodejna se tomu ale podle ní bránila. „Je to neuvěřitelné. Každý, kdo se na to podívá, přece musí vědět, že jde o omyl. Sama jsem dříve pracovala v maloobchodu a vím, že na konci směny jsme všechno spočítali,“ uvedla dále zákaznice.
Pomohla televize
Až když se obrátila na televizi a případ se začal řešit na sociálních sítích, daly se věci do pohybu. „Jsou to moje peníze. Víte, jsem obyčejný člověk a žádné velké spropitné nedávám,“ dodala.
Řetězec, k němuž prodejna patří, mezitím potvrdil, že už zahájil proces refundace neuvěřitelně štědrého spropitného.