Hlavní obsah

Aerolinky odškodnily cestující za psa, který během letu trpěl nadýmáním

V nechutné martyrium se zvrhla cesta novozélandského manželského páru z Paříže do Singapuru. Vedle nich seděl pasažér se psem, který trpěl nadýmáním, což bylo nejen slyšet, ale hlavně cítit.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Manželé Warren a Gill Pressovi si podle novozélandského serveru Stuff dopřáli pro třináctihodinový let sedadla ve třídě Premium economy, tedy o něco lepší než běžné sedadlo. Při příchodu na místo je ale nevítalo šampaňské s kaviárem, nýbrž zvíře podobné francouzskému buldočkovi, které zjevně nemělo své svěrače pod kontrolou a vydávalo zvuky i ve spánku.

Manželský pár nejprve statečně vzdoroval, ale když se zápach zvířete už nedal vydržet, utekli asi v polovině letu na jediná volná místa v ekonomické třídě.

Po letu si žena stěžovala u letecké společnosti, která jí i manželovi nabídla jako odškodné poukázky v hodnotě 200 dolarů (4600 Kč). Poté dopravce sumu ještě navýšil na 320 dolarů (7300 Kč), ale ani to stěžovatelům nestačilo.

„V úvahu přichází jedině plná refundace, protože jsme nedostali takové služby, za které jsme zaplatili,“ naléhala paní Pressová. Obě strany se nakonec dohodly na kompenzaci rozdílu ceny mezi třídami Premium economy a Economy, což v tomto případě činilo 587 dolarů (13 442 Kč) na osobu.

„To je to nejmenší, co mohli udělat. Kdyby opravdu chtěli být milí, mohli nám dát mnohem víc,“ komentovala dohodu stěžovatelka. Dodala, že jí nešlo o peníze, ale o princip. Získané odškodnění proto s manželem věnuje charitativní organizaci, která podporuje výcvik psů pro nevidomé.

Pes utekl z přepravní schránky a tři týdny se schovával na letišti

Koktejl

Výběr článků

Načítám