Článek
"Celé noci jsem v obýváku a skládám muziku. Adélka s Nelou jsou v domě nahoře a tam spí a kojí a zlobí. Takže je u nás veselo. A já při tom aranžuji písničky do připravovaného Divotvorného hrnce pro Divadlo Na Fidlovačce, pak ještě muziku pro příští inscenace v Divadle ABC. Mám toho dost a k tomu miminko. Ale vůbec to nedramatizuji," svěřil se pyšný tatínek.
Ondřej Brousek rok studoval klavír u profesora Emila Leichnera a pak na hudebně dramatickém oddělení Státní konzervatoře v Praze. Už tam se projevil jeho kompoziční talent. Na studiích složil pro své spolužáky zpěvohru Nevěsta na námět Adolfa Hoffmeistra.
Život ho baví
Po studiích nastartoval svou uměleckou dráhu. Pro pražské Divadlo Na Fidlovačce zkomponoval scénickou hudbu například k inscenacím Loupežník, Kukaččí hnízdo či Ženitba. Mimořádný úspěch měl také s muzikálem Carmen.
"Nechci dělat líbivé melodie pro každého. Nechci skládat pro první poslech, raději třeba až pro ten čtvrtý," řekl muzikant a herec v jedné osobě, který vytvořil titulní role v Thylu Ulenspieglovi, v Loupežníkovi a v Cyranovi si zahrál Kristiána.
"Zase se také představím na jevišti. A sice v u nás ještě neuvedené hře George Feydeaua s názvem Šampióni. Je z prostředí automobilových závodů. Pořád něco dělám, skládám, hraji, mám ženu, mimino. Všechno mě to baví, všechno beru tak nějak lehce, samozřejmě. Život je fajn," usmál se Ondřej.