Hlavní obsah

Yahoo uvádí na trh předplatné videa

LOS ANGELES

Americká internetová a mediální firma Yahoo Inc. uvádí na trh předplatné video služeb. Dlouho očekávaný servis předplatitelům nabídne zpravodajství, sport a zábavu. Akcie firmy po prezentaci služby Yahoo Platinum vyskočily na téměř dvouleté maximum.

Foto: Martin Šalek

Kromě přátelského povídání se řešily hlavně problémy, které seniory trápí.

Článek

"Máme exkluzivní video, které v televizi není dostupné," řekl viceprezident Yahoo pro média a zábavu David Mandelbrot. Podrobnosti o nabídce Yahoo Platinum proskočily do médií na konci minulého týdne. Partnery Yahoo jsou například společnosti ABC, CBS a Fox.

Hlavním konkurentem Yahoo Platinum bude služba SuperPass od firmy RealNetworks Inc. SuperPass již získala pro svůj videomix zábavy, sportu a zpráv téměř milión předplatitelů. Manažeři konkurenční RealNetworks novou službu vítají s tím, že pomůže vytvořit nový trh.

Akcie Yahoo rostly v předstihu za očekávání, že nová služba nabídne exkluzivní obsah. Analytici akciového trhu emisi doporučují kupovat, protože letos firmě předpovídají zisk právě díky placeným službám. Akcie Yahoo vyskočily až na 22,25 dolaru, kde nebyly od května 2001, napsala agentura Reuters.

Související témata:

Související články

Léčebná genetika se neobejde bez informatiky

Přestože se mnoho lidí genetiky obává, v kombinaci s elektronikou a počítačovými technologiemi může přinést převratné objevy. Nejen v teoretické biologii:...

Preclíkem proti válce

Zvláštním způsobem se rozhodl provozovatel internetové stránky bretzelforbush.com zabránit válce. Na webu si zákazník může objednat alsaské preclíky...

Výběr článků

Načítám