Hlavní obsah

Yahoo představilo další plán, s Microsoftem se spojovat nebude

Společnost Yahoo představila již čtvrtý reorganizační plán za 18 měsíců. Reorganizace má internetové společnosti pomoci posílit její strategii nezávislosti poté, co odmítla nabídku na převzetí od softwarového gigantu Microsoft. Cílem reorganizace je spojit samostatně působící části, které mají na starosti služby pro spotřebitele, pod centralizované vedení.

Článek

Firma vytvoří tři nové skupiny. Ty se budou věnovat centralizaci internetových produktů a krokům, které mají firmě pomoci vytěžit mnohem více ze současného růstu zájmu o internetovou reklamu a přilákat k jejím stránkám více lidí.

Nové skupiny bude mít na starosti prezidentka společnosti Susan Deckerová. Analytici upozorňují, že Deckerová díky změnám výrazně posílí svoji pozici ve firmě, napsaly agentury AP a Reuters.

Microsoft na počátku letošního roku předložil Yahoo nabídku na převzetí, vedení firmy ji však odmítlo, protože podle něj byla příliš nízká. Místo toho se firma dohodla na spolupráci se společností Google, která bude moci přes Yahoo prodávat svou reklamu.

Tento týden však americký technologický blog TechCruch uvedl, že Microsoft se k jednání o spojení s Yahoo vrátil.

Související témata:

Související články

Yahoo odstupuje od jednání s Microsoftem

Americká internetová společnost Yahoo ukončila veškerá jednání se softwarovou firmou Microsoft, nenechá se převzít ani jako celek, ani po částech. Uvedla...

Výběr článků

Načítám