Článek
Podle agentury AP jde o první výraznou změnu loga od vzniku společnosti v roce 1995. Nové logo je tvořeno tenčími a rovnějšími písmeny, zůstaly mu však stejné barvy a nechybí ani tradiční vykřičník za názvem podniku. Na novém logu se prý podílela rovněž Mayerová, která se do čela společnosti postavila před 14 měsíci.
Vedení podniku je jasné, že na poli vyhledávání to nebude mít jednoduché. Jedničkou na internetovém trhu se ale může stát díky desítkám malých, nově vzniklých internetových firem zaměřených hlavně na služby a technologie pro chytré telefony a tablety.
Právě ty by jim měly pomoci přilákat více uživatelů a oživit stagnující růst jejich příjmů. Největší akvizicí bylo červnové převzetí služby Tumblr za 1,1 miliardy dolarů (21,5 miliardy Kč).
Na konci 90. let Yahoo nemělo na domácím trhu prakticky žádnou konkurenci. Firma byla průkopníkem v zavádění nových webových služeb a zároveň internetovou jedničkou mezi poskytovateli e-mailových účtů zdarma.
Společnost ale později dostihla konkurence. Analytici tvrdí, že podnik v minulých letech zaspal a nedokázal včas reagovat na pokles příjmů z reklamy.
Mayerová se nyní snaží zastavit pokles tržeb a vrátit firmě Yahoo její dřívější slávu. Podle agentury AP si kroky nové ředitelky vysloužily velkou pozornost, ale prozatím nevedly k výraznějšímu zvýšení tržeb podniku.