Článek
V průběhu času ale koncepce internetových kaváren zastarala, mnoho z nich bylo zrušeno. Poskytování internetových služeb kaváren se pak rozdělilo na internetové herny a kavárny s připojením Wi-Fi.
"Hlavním problémem bylo, že můj stroj na cappuccino byl s to udělat jen jedno každé dvě minuty, zatímco sál byl plný lidí, kteří čekali na internet a dožadovali se své kávy rychleji, než jsem byla s to je obsloužit," vzpomínala po letech Pascoeová. Tento problém však mohla snadno vyřešit, protože díky svému úspěchu získala řadu investorů, mezi kterými byli i reklamní magnát Maurice Saatchi nebo Mick Jagger.
Na rozdíl od investorů se v hodnocení nápadu otevřít internetovou kavárnu mýlila televizní stanice CNN, která v roce 1994 uvedla, že může s jistotou prohlásit, že většina Londýňanů bude i nadále před internetem v čase oběda dávat přednost klasické rybě s hranolky. Sama Pascoeová byznys opustila v roce 1998, podnik ale ještě nějakou dobu provozovali korejští investoři. Dnes je na jejím místě restaurace.