Článek
"Čekáme na písemné doručení rozsudku, který budeme samozřejmě respektovat," řekl mluvčí UPC František Malina. Soud reklamu předběžně zakázal loni v létě.
Televizní a rozhlasová reklama srovnávala připojení o rychlosti osm megabitů za sekundu od Telefóniky za cenu 750 korun s nabídkou UPC deset Mbit/s za 490 Kč. Podle soudu srovnání neodpovídalo zákonným požadavkům a bylo zavádějící.
"Srovnání bylo klamavé, neobjektivní a nekorektní a subjektivně ukazovalo UPC jako poskytovatele výhodnějšího, což bylo zhodnoceno jako klamavé sdělení způsobilé oklamat zákazníky a poškodit O2," dodal Žabka.
UPC a Telefónica O2 si nejvíce konkurují právě v nabídce internetu. Zatímco UPC měla na konci třetího čtvrtletí 400 000 uživatelů internetových služeb přes kabelové rozvody, Telefónica evidovala 777 tisíc zákazníků ADSL.