Hlavní obsah

UPC přichází o zákazníky, klesá zájem o televizní služby i telefonní linky

Největší tuzemské kabelové firmě UPC klesl v březnu meziročně počet zákazníků o dvě procenta na 1,2 miliónu. Snížilo se množství telefonních linek i zákazníků kabelové televize. Vyplývá to ze zprávy mateřské společnosti Liberty Global.

Foto: UPC

Článek

Počet uživatelů internetu se pohyboval kolem 440 000 domácností, což je zhruba stejně jako před rokem. U telefonních linek se počet zákazníků snížil o 10 000 na 190 400 lidí.

O zhruba 9000 klesl celkový počet uživatelů televizních služeb. Počet přípojek digitální kabelové televize klesl o 24 000 na 397 700, množství uživatelů satelitního příjmu se naopak zvýšilo o 20 000 na 105 700 lidí. Počet analogových kabelových přípojek se snížil o 5000 na 71 200.

Největší konkurent Telefónica poskytoval na konci března rychlý internet zhruba 921 000 zákazníků. Pevné linky firmy používá téměř 1,5 miliónu klientů a televizi přes pevné linky sleduje přes 141 000 zákazníků. Celkový počet uživatelů pevných linek klesá, u internetu a televize ale O2 zaznamenala nárůst.

Související témata:

Výběr článků

Načítám