Článek
Rozhodnutí je dalším krokem, jímž se firma snaží přilákat více uživatelů, kde daleko zaostává za sítí Facebook. Twitter minulý měsíc sdělil, že dá svým uživatelům více prostoru pro vyjádření a přestane do limitu 140 znaků u zpráv započítávat multimediální odkazy, jako jsou fotografie, videa či jména těch, kterým je zpráva určena jako odpověď. To byla podle analytiků zřejmě největší změna, k níž firma ve své desetileté historii sáhla.
Twitter v úterý rovněž uvedl, že umožní tvůrcům videí vydělat na snímcích, které dávají na jeho streamovací servis Vine. Ten bude používat firemní program, který před začátkem videa přehrává reklamu. Nový limit 140 sekund bude platit i pro Vine, kde byly dosud příspěvky omezeny šesti sekundami.
„Video je pro konverzace v reálném čase na Twitteru stále důležitější,” uvedl viceprezident firmy Jeremy Rishel. Twitter v pondělí oznámil, že kupuje londýnskou firmu Magic Pony, která vyvíjí programy strojového učení se zaměřením na videa a fotografie.