Článek
Tržby z reklamy, které představují zdaleka největší díl příjmů firmy, se snížily o 23 procent na 562 milionů dolarů.
Čistá ztráta činila 1,2 miliardy dolarů, zatímco provozní ztráta představovala 124 milionů dolarů. Loni byla tato hodnota ještě v zisku, který činil 76 milionů dolarů.
Podvodníci napadli prominentní účty na Twitteru
Společnost sice těžila ze zvýšené potřeby internetové komunikace v období pandemie, ta jí ale zase ubrala příjmy z reklamy, protože firmy kvůli nejistým ekonomickým vyhlídkám šetří.
Počet denních uživatelů sítě, kterým se zobrazuje reklama, se zvýšil o 34 procent na 186 milionů, což je nejprudší roční nárůst v historii firmy. Analytici odhadovali, že uživatelů bude o deset milionů méně.
Akcie firmy v reakci na výsledky hospodaření ještě před začátkem obchodování vykazovaly růst zhruba o šest procent.