Článek
Twitter ztratil v uplynulých třech měsících jeden cent na akcii. Analytici odhadovali, že ztráta bude činit dva centy. Tržby se zvýšily o tři procenta na 807,6 milionu dolarů (20,2 miliardy Kč) a rovněž překonaly odhady.
Ve stejném období loni byla firma v zisku, který činil 191 milionů dolarů.
Cena našich akcií je moc vysoká, objevilo se na Muskově Twitteru. A šla hned dolů
Počet denních uživatelů sítě, kterým se zobrazuje reklama, stoupl v uplynulém kvartálu meziročně o 24 procent na 166 milionů. Ve srovnání s předchozím čtvrtletím jich přibylo 14 milionů, což je o dva miliony více, než čekali analytici. Celkový počet aktivních uživatelů už firma nezveřejňuje.
Twitter chce srazit náklady, mimo jiné snižováním počtu zaměstnanců. Už před měsícem varoval, že krize sice zvyšuje zájem uživatelů, kteří na síti vyhledávají informace o koronaviru, ale zároveň v ní klesají příjmy z reklamy, protože zadavatelé šetří. Na reklamě zobrazované vedle tweetů je přitom podnikání společnosti založeno.