Článek
Překonala tak očekávání analytiků, kteří tržby odhadovali na 1,07 miliardy dolarů. Akcie podniku po zveřejnění výsledků výrazně posílily.
Twitter nyní pracuje na zvyšování efektivity své reklamy, ve které tradičně zaostává za většími konkurenty, jako je například Facebook.
Toto úsilí spolu s vyšší poptávkou ze strany inzerentů podle firmy pomohlo k růstu příjmů z reklamy, které jsou klíčovou součástí tržeb podniku, napsala agentura Reuters. Příjmy z reklamy se ve druhém čtvrtletí zvýšily o 87 procent na 1,05 miliardy dolarů.
Twitter funguje už 15 let
Firma Twitter ve čtvrtek rovněž oznámila, že ve druhém čtvrtletí získala sedm milionů nových uživatelů. Celkový počet denních uživatelů její sítě se tak vyšplhal na 206 milionů, napsala agentura Bloomberg.
Společnost také předpověděla, že ve třetím čtvrtletí její celkové tržby dosáhnou 1,22 až 1,3 miliardy dolarů.
Analytici přitom dříve tržby za třetí čtvrtletí odhadli v průměru pouze na 1,17 miliardy dolarů. Akcie podniku si v reakci na výsledkovou zprávu podle serveru CNBC připisovaly až devět procent.