Článek
O zavedení reklamy se spekulovalo již od loňského roku, nyní konečně tvůrci zveřejnili všechny důležité podrobnosti.
Reklama se bude zobrazovat v rámci Statusu, což je obdoba Příběhů na Facebooku. Zástupci společnosti prozradili také to, že se zavedením se počítá již od příštího roku. Pokud tedy uživatelé budou sdílet nějaké fotografie či krátká videa, budou se mezi nimi zobrazovat také reklamy.
Zavedení reklamy bylo vcelku očekávaným krokem, neboť v roce 2014 koupil Facebook WhatsApp za 21,8 miliardy dolarů (asi 503 miliard Kč). Investice se mu ale doposud nevrátila, neboť prakticky všechny funkce jsou v programu nabízeny zadarmo.
WhatsApp slouží primárně k zasílání textových zpráv a volání prostřednictvím internetu. S touto aplikací nicméně mohou uživatelé mezi sebou také telefonovat, sdílet fotografie i videa a nahrávat krátké audio zprávy.
WhatsApp používá po celém světě více než 1,5 miliardy uživatelů. Mimochodem prostřednictvím tohoto programu je každý den odesláno zhruba 65 miliard zpráv.