Článek
"Rozhovor" pak může vypadat třeba takto: Muž s půllitrem piva, spiklenecky mrká/Medvídek u stolu hluboce ponořený do práce/Muž zničeně klečící na kolenou/Medvídek se omluvně uklání.
"Je to skvělé, když nemáte čas napsat zprávu a přitom nechcete být nezdvořilí," řekl čtyřiatřicetiletý Motoko Kondo, který pracuje v tokijské návrhářské agentuře. "Někdy s pomocí nálepek vedeme celé rozhovory."

Ukázka aplikace Line
"Je to posílání zpráv procházející evolucí," řekl Takeši Idezawa, provozní šéf Line. K této službě se už přihlásilo 430 miliónů uživatelů, z toho 90 procent mimo Japonsko. Konkurenční aplikace WhatsApp letos v únoru uvedla, že má 465 miliónů aktivních uživatelů měsíčně.
Prostor pro tyto aplikace zůstává otevřeným kolbištěm, protože aplikace na posílání zpráv si uživatelé mohou mnohem častěji stáhnout, a pak zase vymazat, než například Facebook a Twitter. Snadnému užívání napomáhá i to, že uživatelé nemusejí budovat novou základnu "přátel", protože tyto aplikace se stahují do chytrých telefonů a dokážou se přímo napojit na adresáře, fotografie a další osobní data.
Medvěd Brown a králíček Cony jsou populární
Aplikace Line vpadla do japonského online sociálního života v roce 2011 a od té doby mu vtiskla vlastní charakter. Změnila způsob, jakým spolu lidé komunikují - včetně rozhovorů vedených jen nálepkami - i způsob, jakým spolu mluví: "Já ti zalajnuju!"
Hlavní postavičky z nálepek Line - medvěd Brown a králíček Cony - pronikly všude, od plyšových hraček, přes knihy až po animované filmy. Line uvádí, že její uživatelé si v současnosti posílají více než miliardu nálepek denně.